پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 263
  • کد خبر : ۹۹۶۱
به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه؛
پیام تبریك مهندس مختاری شهردار قدس به مناسبت روز خبرنگار
مهندس مختاری شهردار قدس در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی، فرارسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مسعود مختاری شهردار قدس به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار پیام تبریکی را به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم


 هفدهم مردادماه هر سال و سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی فرصتی است تا زحمات و تلاش‌های فعالان و تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی به عنوان چشمان بینای جامعه را در راستای آگاه‌سازی افکار عمومی مغتنم داشته و قدردان آن باشیم.

خبرنگاران عزیز از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز، از عرصه اطلاع‌رسانی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تا میدان مبارزه با کرونا همواره در زمره پیشقراولان بوده‌اند و با ترویج روحیه امید، اقتدار، همدلی و عزت ملی نقش‌آفرینی‌های تاریخی را انجام داده‌اند.

با توجه به شرایط خطیر امروز کشور اسلامی ایران و تلاش همه‌جانبه دشمن در عرصه رسانه و فرهنگی، مسئولیت خطیر و مهم خبرنگاران و فعالان رسانه در راستای مبارزه با موج رسانه‌ای دشمن و تزریق امید و نشاط در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود.

اینجانب ضمن تبریک مجدد این روز به تمامی اندیشمندان، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای فضای مجازی، آرزوی موفقیت و سلامت ایشان را در ادامه مسیر حرفه‌ای اطلاع‌رسانی و تمامی مراحل زندگی از خداوند منان مسئلت دارم.

مسعود مختاری 
شهردار قدس

منبع خبر
اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0