چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 278
  • کد خبر : ۹۹۳۷
برگزاری منظم برنامه ملاقات عمومی مهندس مختاری شهردار قدس در تیرماه ۹۹
در راستای اجرای سیاست‌های دولت محترم، ارتباط نزدیک و مستمر با مردم و پیگیری مشکلات به منظور رفع آن‌ها جلسات ملاقات عمومی مهندس مختاری شهردار قدس روزهای سه شنبه هر هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وظیفه سنگین مسئولان در مردمی بودن و ارتباط نزدیک با مردم و تاکیدات دولت محترم، برنامه ملاقات عمومی مهندس مختاری شهردار قدس در تیرماه سال جاری نیز همانند ماه‌های گذشته به صورت منظم و مستمر ضمن رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی و ایمنی برگزار شد.

این ملاقات‌ها طبق سیاست‌های ابلاغی و در راستای تکریم شهروندان به عنوان ولی نعمتان مسئولان، ارتباط نزدیک و بدون واسطه، آگاهی از مشکلات و اهتمام در رفع آن‌ها در جهت افزایش رضایتمندی عمومی روزهای سه شنبه هر هفته در محل دفتر شهردار برگزار می‌شود.

در این دیدارها به منظور تسریع در روند پیگیری و حل مشکلات مردمی علاوه بر شهردار قدس مدیران مناطق و معاونین و مدیران ادارات مختلف شهرداری قدس نیز حضور دارند تا در کمترین زمان مشکل مطرح شده توسط واحد مربوطه پیگیری و نتیجه آن به شهردار اعلام شود.

در تیرماه سال ۹۹ نیز با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور و اولویت حفظ سلامتی شهروندان برنامه ملاقات عمومی شهردار قدس با حضور بیش از ۴۰ نفر از شهروندان برگزار و ضمن بررسی مسائل و موضوعات مطرح شده نسبت به پیگیری و رفع آن‌ها اقدام شد.

منبع خبر
اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0