چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 325
  • کد خبر : ۹۹۳۵
چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرقدس در دیدار با امام جمعه شهرستان قدس:
خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان با روشنگری ائمه جمعه/ خدمت به مردم در سایه تعامل مجموعه مدیریت شهری قدس و نهاد نماز جمعه
چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرقدس ضمن تبریک ۵ مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه، با اشاره به فراگیری تمام ابعاد و حوزه‌ها در نماز جمعه و خنثی سازی بسیاری از فتنه‌های دشمنان انقلاب با روشنگری ائمه جمعه، گفت: هم افزایی و تعامل اعضای شورای اسلامی و شهردار قدس به عنوان مدیریت شهری با نهاد نماز جمعه و امام جمعه شهرستان قدس موجبات رفع مشکلات و خدمت بیش از پیش به شهروندان محترم را فراهم کرده است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرقدس امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس به مناسبت ۵ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه اجتماعی است که هر هفته با اهداف مختلفی از جمله ایجاد وحدت بیشتر در میان مسلمین تشکیل می‌شود و منشا برکات شخصی و اجتماعی می‌باشد.

وی افزود: بنا بر فرموده امام راحل مبنی بر اینکه اسلام دین سیاست است، یکی از مظاهر آن در نماز جمعه مشهود است که مسلمین هر هفته در کنار ابعاد عبادی و معنوی نماز جمعه از مسائل روز جامعه و دنیا آگاه می‌شوند و فتنه‌های دشمنان با آگاه‌سازی و روشنگری ائمه جمعه خنثی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس بیان داشت: در شهرستان قدس نهاد نماز جمعه و ائمه جمعه از ابتدا تا به امروز همواره در تمامی مسائل مشکلات یار و یاور مردم و مسئولان بوده‌اند و پایگاهی برای اجتماع و وحدت مردم بوده است.

چناقچی تصریح کرد: حمایت‌های حجت الاسلام و المسلمین جوکار به عنوان امام جمعه شهرستان قدس از مجموعه مدیریت شهری در مدت اخیر همواره راهگشا و موجبات حل مسائل و مشکلات را فراهم کرده است و انشالله این هم افزایی روز به روز در راستای خدمت به مردم مستحکم‌تر شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0