پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 218
  • کد خبر : ۸۸۹۳
رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس خبر داد:
اجرای طرح تعویض و نوسازی تابلوها و علائم ترافیكی فرسوده در سطح شهر
رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس از اجرای طرح جمع آوری و جایگزینی تابلوها و علائم ترافیکی فرسوده در سطح شهر خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، غفار کیان در خصوص اجرای طرح تعویض تابلوها و علائم ترافیکی فرسوده در شهر قدس گفت: با هدف جمع آوری و جایگزینی تابلوها و علائم ترافیکی فرسوده در معابر سطح شهر، تابلوهای فرسوده ترافیکی در معابر لیست برداری و نسبت به جایگزینی تابلوهای جدید اقدام می گردد.

وی با بیان اینکه این عملیات به طور مستمر در سطح شهر انجام می گیرد، افزود: یکی از مهمترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، وجود علائم و تابلوهای هشداردهنده در معابر سطح شهر است.

کیان در ادامه بیان داشت: تلاش می شود تا از پراکندگی تابلوها نیزاجتناب گردد و جلوه یکپارچه و زیبایی از این المان‌های مهم در سطح شهر نیز بارز باشد و از طرفی تابلو و تجهیزات فرسوده نیز جمع آوری شوند.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری در خصوص نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی زمینه ساز ایمنی و روان سازی حجم ترافیک خواهد بود،

افزود: تعویض تابلوهای ترافیکی سطح شهر که بنا به دلایلی از قبیل شرایط آب و هوایی فرسوده شده اند در برنامه کاری اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس قرار گرفته است.

منبع خبر
اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0