پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 607
  • کد خبر : ۸۶۵۲
عزیزی، مدیر منطقه ۲ شهرداری قدس:
برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح منطقه ۲ شهرقدس
مدیر منطقه ۲ شهرداری قدس با اشاره به اهمیت مقابله با تخلفات ساختمانی در راستای اجرای مفاد قانونی و رعایت ضوابط شهرسازی و مهندسی، از اجرای حکم تخریب چندین مورد از ساخت و سازهای مسکونی و صنعتی در سطح منطقه ۲ شهر قدس در چند روز اخیر خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهدی عزیزی مدیر منطقه ۲ شهرداری قدس اظهار داشت: با توجه به رویکرد مجموعه مدیریت شهری قدس به ویژه تاکیدات شهردار محترم قدس اقدامات پیشگیرانه در برخورد با تخلفات ساختمانی با هدف مقابله با ساخت و سازهای ناايمن و غیر استاندارد و مغاير با اصول و ضوابط مهندسی و غیرقانونی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در راستای اجرای ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها طبق آرای صادره از این کمیسیون در برخورد و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز، چندین مورد از املاک مسکونی و صنعتی در سطح منطقه ۲ شهرقدس با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری قدس و تجهیزات لجستیکی تخریب و قلع و قمع شد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قدس بیان داشت: رعایت ضوابط شهرسازی رکن اصلی توسعه اصولی و پایدار شهر هاست و بایستی با همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها در برابر ساخت و ساز غیرمجاز به ویژه در مراحل اولیه مقابله کرد و شهرداری قدس نیز اجرای قانون را فصل الخطاب می‌داند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0