جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 290
  • کد خبر : ۸۶۲۷
مهندس مختاری،شهردار قدس:
انجام عملیات ساماندهی و بازسازی غرفه‌های بازار حضرت ولیعصر(عج)
مهندس مختاری شهردار قدس ضمن اشاره به اهمیت احداث بازارهای عرضه میوه و تره‌بار و مایحتاج عمومی در شهرقدس به منظور ارائه محصولات با کیفیت، قیمت و نگهداری مناسب و کمک به کاهش سفرهای درون شهری، از انجام عملیات ساماندهی و نوسازی غرفه‌های بازار حضرت ولیعصر(عج) خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مسعود مختاری شهردار قدس با اشاره به عملیات بازسازی بازار حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: با توجه به تغییر الگوی سکونت در شهرها و افزایش نیاز و تقاضای محصولات میوه و تره بار، راهکار احداث میادین و بازارچه‌های میوه و تره بار یکی از موارد مورد استفاده در شهرهاست.

وی افزود: این میادین و بازارها می‌توانند در کنار کمک به کاهش بار ترافیکی شهرها و آلودگی هوا در اثر سفرهای درون شهری، محصولات را به صورت آسان، قیمت مناسب و نگهداری مطلوب عرضه کنند.

شهردار قدس بیان داشت: شهرداری قدس در همین راستا و به منظور ارائه خدمات و امکان دسترسی مناسب شهروندان به این بازارها، اقدام به ساماندهی و بازسازی غرفه‌های تجاری و محوطه بازار حضرت ولیعصر(عج) واقع در خیابان شهید شریعتی شهرقدس کرده است.

مهندس مختاری تصریح کرد: عملیات این بازار به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و شامل ۲۲ غرفه تجاری با انجام اقداماتی همچون بازسازی و ساماندهی، احداث سرویس بهداشتی و نگهبانی و محوطه سازی اجرایی شده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0