جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ 
  • تعداد بازدید : 418
  • کد خبر : ۸۳۵۰
رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس:
فعالیت جهادی مدیریت شهری/با همدلی و ماندن در خانه، شادی و نشاط را به دل های یكدیگر برگردانیم
ابوطالب آذربرا رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس اظهار داشت: در مجموعه مدیریت شهری قدس در سال ۱۳۹۸ تمام تلاش بر این بوده که با ارائه خدمات کیفی در تمام بخش های شهرداری به شهروندان، رضایتمندی حداکثری را برآورده ساخته تا با این امید که گامی موثر در راستای آبادانی هرچه بیشتر مجموعه شهر و شهرستان برداریم.

فعالیت جهادی مدیریت شهری/با همدلی و ماندن در خانه، شادی و نشاط را به دل های یکدیگر برگردانیم

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس اظهار داشت: در مجموعه مدیریت شهری قدس در سال ۱۳۹۸ تمام تلاش بر این بوده که با ارائه خدمات کیفی در تمام بخش های شهرداری به شهروندان، رضایتمندی حداکثری را برآورده ساخته تا با این امید که گامی موثر در راستای  آبادانی هرچه بیشتر مجموعه شهر و شهرستان برداریم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ ابوطالب آذربرا رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس گفت: اگرچه شیوع بیماری کرونا این روزها کام مردم عزیزمان را تلخ کرده؛ اما از تمامی مردم و بویژه همشهریان عزیز میخواهم که با ماندن در خانه و پرهیز از مسافرت با قطع انتقال زنجیره ی ویروس کرونا بار دیگر نشاط و شادی را به  دل‌های هم بازگردانیم و بر این باوریم نوروز پیام آور شادی‌ و سرآغاز حیات دوباره است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس با بیان اینکه متاسفانه انتشار ویروس کرونا موجب شد خانواده هایی با از دست دادن عزیزانشان داغدار شوند،تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری قدس از همان ابتدا و به صورت جهادی و شبانه روزی به ضدعفونی  محلات و معابر شهر پرداخت.

آذربرا عنوان کرد: تمام سخت گیری ها، تذکرات و  اقدامات انجام شده در سطح شهر بدلیل حفظ سلامتی شهروندان بوده و بی تردید و به طور قطع عنوان میکنم که نابودی این ویروس بدون همراهی و همکاری شما مردم میسر نمی‌شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش جهادگران عرصه سلامت و گرامی داشت یاد شهدای مدافعان سلامت متذکر شد: مجموعه مدیریت شهری به عنوان یک نهاد خدماتی به صورت شبانه روزی در کنار سایر عوامل ستاد مدیریت بحران شهرستان حضور داشته و باید تلاش نماییم با همدلی و ماندن در خانه، شادی و نشاط  را به دل های یکدیگر  برگردانیم.

منبع خبر
فعالیت جهادی مدیریت شهری/با همدلی و ماندن در خانه،شادی و نشاط را به دل های یکدیگر برگردانیم
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0