جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 501
  • کد خبر : ۸۳۳۰
پیام تبریك شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرقدس به مناسبت فرارسیدن سال نو
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرقدس در پیامی فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی 1399 را به مردم شریف شهرقدس تبریک و تهنیت گفتند.

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرقدس به مناسبت فرارسیدن سال نو

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرقدس در پیامی فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی 1399 را به مردم شریف شهرقدس تبریک و تهنیت گفتند. متن پیام مدیریت شهری قدس بدین شرح ‌می‌باشد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
بهار هدیه آفریدگار هستی به زمین و زمینیان است تا پس از روزگار پرصعوبت زمستان، طبیعت را حیاتی دوباره بخشد و حس نو شدن و فرصت آغازی دوباره را به انسان پیشکش نماید. ایرانیان از عهد باستان، نوروز را به شادمانی گذرانده‌اند، اما ایران عزیزمان در نوروز 99 میهمان ناخوانده‌ای را در دامان خود می‌بیند که زمینه‌ساز مشکلات و خسارات فراوانی برای مردم گردیده است. متاسفانه شیوع ویروس دهشتناک کرونا در یک ماه اخیر موجب از دست رفتن تعداد بسیاری ازهموطنان‌مان شده و همگان را در سوگ این عزیزان نشانده است. حال با نو شدن طبیعت که نشانه‌ای از قدرت لایزال الهی است، از درگاه ربوبی خاضعانه مسئلت داریم حال‌مان به احسن‌حال تغییر یابد و این ویروس منحوس هر چه سریع‌تر از این آب و خاک رخت بربندد.

مدیریت شهری قدس در یک ماه گذشته از تمام توان و ظرفیت خود جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح شهر بهره برده است که امید می‌رود با همراهی و همدلی مردم شریف و آگاه شهرقدس منتج به گذر از این بحران در کوتاه‌ترین زمان شود. لذا از شهروندان گرامی تقاضا داریم با رعایت بهداشت فردی و محیط و اجتناب از حضور غیرضرور در بیرون از منزل، خدمتگزاران خود در دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری را در مهار این بیماری یاری رسانند.

مدیریت شهری قدس سال 1399 را سالی توأم با پیشرفت، عزت، سربلندی و سعادت برای ملت بزرگ ایران من‌جمله مردم شریف و عزیز شهرقدس آرزو می‌کند و از حق تعالی، تعجیل در ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) و سلامتی و طول عمر رهبر فرزانه انقلاب را مسئلت می‌نماید.

 

 

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0