جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 474
  • کد خبر : ۸۳۲۸
رئیس شورای اسلامی شهرقدس در بازدید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس:
نقش مهم فضاهای سبز شهری در زندگی شهروندان/تداوم رویكرد ویژه مجموعه مدیریت شهری قدس به توسعه فضاهای سبز شهری
چناقچی، رئیس شورای اسلامی شهرقدس گفت: شورای اسلامی و شهرداری قدس همانند سال‌های اخیر مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رویکرد ویژه خود را در احداث بوستان‌ها و افزایش سرانه فضای سبز شهری استمرار خواهد بخشید.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس در بازدید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس:

نقش مهم فضاهای سبز شهری در زندگی شهروندان/تداوم رویکرد ویژه مجموعه مدیریت شهری قدس به توسعه فضاهای سبز شهری 

چناقچی، رئیس شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به اهمیت و نقش ویژه فضاهای سبز شهری در زندگی روزمره شهروندان از جمله نشاط و شادابی، فراهم سازی بستر گذراندن اوقات فراغت، توسعه ورزش همگانی و توسعه پایدار شهرها، گفت: شورای اسلامی و شهرداری قدس همانند سال‌های اخیر مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رویکرد ویژه خود را در احداث بوستان‌ها و افزایش سرانه فضای سبز شهری استمرار خواهد بخشید. 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرقدس امروز در حاشیه بازدید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس و در گفت‌وگو با شریفی سرپرست این سازمان اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیست محیطی فضای سبز شهری، شورای اسلامی دوره پنجم با توجه و نگاه ویژه به این حوزه، منابع اعتباری آن را در بودجه چند سال اخیر شهرداری قدس افزایش داد و به حق نیز شاهد رشد چشمگیر و اقدامات قابل قبولی در حوزه فضاهای سبز شهری بوده‌ایم. 

وی افزود: پارک ها و فضاهای سبز از جوانب مختلفی همچون بهبود وضعیت زیست محیطی شهرها، فراهم کردن بستر گذراندن اوقات فراغت، نشاط و شادابی شهروندان، کمک به توسعه ورزش همگانی و توسعه پایدار حائز اهمیت است.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس بیان داشت: بایستی در سال آینده با همتی مضاعف زیباسازی ورودی‌های شهر، برطرف کردن نواقص بوستان‌ها از جمله روشنایی و سرویس‌های بهداشتی، نصب المان‌های مناسبتی در اولویت فعالیت‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس قرار گیرد.  

چناقچی تصریح کرد: ساخت بیش از ۲۰ بوستان و پارک در نقاط مختلف شهر و توسعه فضای سبز از جمله پارک بانوان، پارک خانواده، پارک آب شن، پارک تندرستی سرخ حصار در سال ۹۸ انجام گرفت و تکمیل بوستان‌ها وتوسعه سرانه‌های فضای سبز در سال ۹۹ از برنامه های شورای اسلامی و شهرداری قدس می‌باشد.  

رئیس شورای اسلامی شهرقدس در پایان از زحمات آقای طهرانی سرپرست سابق سازمان تقدیر و تشکر کرده و برای آقای شریفی رئیس جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس آرزوی موفقیت نمود.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0