پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 325
  • کد خبر : ۷۸۷۷
دکتر بنفشه رفیعی در بازدید سرزده از شهرداری منطقه یک شهر قدس:
تلاش های شهرداری منطقه یك علیرغم مشكلات پیش آمده ستودنی است
دکتر بنفشه رفیعی عضو شورای اسلامی شهر، با حضور در ساختمان جدید شهرداری منطقه یک، از روند تجهیز و آماده سازی این ساختمان و نحوه خدمات رسانی به شهروندان کسب اطلاع نمود و فعالیت های در حال انجام را جویا شد.

دکتر بنفشه رفیعی در بازدید سرزده از شهرداری منطقه یک شهر قدس:
تلاش های شهرداری منطقه یک علیرغم مشکلات پیش آمده ستودنی است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، دکتر بنفشه رفیعی عضو شورای اسلامی شهر، با حضور در ساختمان جدید شهرداری منطقه یک، از روند تجهیز و آماده سازی این ساختمان و نحوه خدمات رسانی به شهروندان کسب اطلاع نمود و فعالیت های در حال انجام را جویا شد.

بنابر این گزارش؛ محمد رضا اسدی مدیر منطقه یک شهرداری قدس، بیان داشت: در جریان اغتشاشات ماه گذشته، ساختمان سابق منطقه توسط اغتشاشگران و آشوب طلبان مورد آسیب فراوانی قرار گرفت و با توجه به خسارات غیر قابل جبران که روند خدمات رسانی را مختل میکرد، تجهیز و آماده سازی خانه فرهنگ استاد شهریار واقع در شهرک عزیزی جهت استقرار این شهرداری در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قدس، با اشاره به تدابیر و حمایتهای مهندس مختاری شهردار محترم در پیگیری روند تجهیز این ساختمان جهت تسریع در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، افزود: با وجود خسارات فراوانی که در جریان اتفاقات اخیر در سطح منطقه شاهد آن بودیم، روند خدمات رسانی به شهر و شهروندان از نیمه های شب 26 آبان ماه با تمام قوت از سر گرفته شد.

دکتر بنفشه رفیعی رییس کمیسیون فرهنگ و امور بانوان شورای اسلامی شهر قدس، نیز در جریان این بازدید با بیان اینکه شرایط پیش آمده سنجه ای برای شناسایی و ارزیابی عملکرد مطلوب مدیران شهری در موقعیتهای غیر قابل پیش بینی را فراهم کرد، گفت: با وجود مشکلات پیش آمده، تلاش های عوامل شهرداری منطقه یک در مرتفع نمودن این مشکلات و ارایه خدمات به شهروندان ستودنی و قابل تقدیر است.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه در خصوص روند اجرایی تجهیز ساختمان جدید منطقه یک و کاستی ها و راه حل های اجرایی بحث و تبادل نظر شد.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0