جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 401
  • کد خبر : ۷۶۵۵
رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت:
معابر و گذرگاه های قدس مجهز به دوربین ترافیكی می شوند
حسین چناقچی در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک با حضور فرمانده نیروی انتظامی، مسئول دفتر امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از رانندگان در سالن اجتماعات آتش نشانی شهرستان قدس برگزار شد،گفت:نظارت بر معابر شهری علاوه بر ایجاد نظم و امنیت عمومی، یکی از ابزارهای مدیریت هوشمند ترافیک شهری است که با اقدامات مهم انجام شده در این حوزه توسط شهرداری قدس، روند مطلوبی در این زمینه ایجاد شده است.

معابر و گذرگاه های قدس مجهز به دوربین ترافیکی می شوند
رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: معابر و گذرگاه های قدس مجهز به دوربین ترافیکی می شوند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ حسین چناقچی در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک با حضور فرمانده نیروی انتظامی، مسئول دفتر امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از رانندگان در سالن اجتماعات آتش نشانی شهرستان قدس برگزار شد،گفت: نظارت بر معابر شهری علاوه بر ایجاد نظم و امنیت عمومی، یکی از ابزارهای مدیریت هوشمند ترافیک شهری است که با اقدامات مهم انجام شده در این حوزه توسط شهرداری قدس، روند مطلوبی در این زمینه ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای توجه به شعار سال جاری نیروی انتظامی مجموعه مدیریت شهری، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان قدس به زودی معابر و گذرگاه های شهرستان قدس را مجهز به دوربین های ترافیکی می کند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با تعامل مثبت و سازنده ای که میان مدیریت شهری و مجموعه انتظامی شهرستان قدس وجود دارد، موفقیت های چشمگیری در این عرصه حاصل شده که این ادعا با نگاهی مقایسه ای میان شرایط فعلی شهر قدس با آنچه که در سال های نه چندان دور گذشته شاهد بوده ایم، بصورت ملموسی احساس خواهد شد.

چناقچی تصریح کرد: در ۲۳ نقطه از سطح شهرستان قدس دوربین ترافیکی در حال نصب است و این اقدام کمکی برای پلیس راهور شهرستان قدس خواهد بود.

در پایان همایش از فیلم پلیسی بازی با سرنوشت رونمایی شد و همچنین از رانندگان و آموزشگاه های رانندگی نمونه شهرستان قدس تجلیل شد.

 

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0