يکشنبه, 18 شهريور 1403
  • ساعت : ۱۹:۲۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 117
  • کد خبر : ۱۳۱۵۱
next    /  6 prev
شهردار قدس در دیدار رئیس هیات فوتبال استان تهران خبر داد
درخواست ۲ تیم لیگ برتری برای استفاده از ورزشگاه شهدای شهرقدس
شهردار قدس در دیدار با رئیس هیات فوتبال استان تهران با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی بزرگی با هدف تبدیل مجموعه ورزشی شهدا به یک مجموعه ورزشی مطرح در کشور در حال اجراست، از درخواست ۲ تیم لیگ برتری برای استفاده از ورزشگاه شهدای شهرقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرقدس؛ با توجه به آماده‌سازی ورزشگاه شهدا جهت برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، صبح امروز میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران و خدابخش محمدزاده پودینه رئیس هیات فوتبال شهرستان قدس با حضور در دفتر شهردار قدس با سعید شهلی شهردار و سیدمحمد یحیی‌زاده رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

شهردار قدس در این دیدار گفت: با توجه به کمبود سرانه ورزشی در شهرقدس، در دوره ششم مدیریت شهری و با نگاه ویژه و حمایت‌های اعضای محترم شورای اسلامی پروژه‌های بزرگی در حوزه ورزش اجرایی شد که طرح توسعه مجموعه ورزشی شهدا یکی از این طرح‌های آینده‌نگرانه می‌باشد.

وی افزود: چندین پروژه عمرانی به طور همزمان در این مجموعه اجرایی شده و با سرعت مطلوبی در حال انجام است که با بهره‌برداری کامل از این مجموعه، آماده میزبانی از مسابقات مطرح کشوری و بین‌المللی خواهد بود.

شهلی از درخواست ۲ تیم لیگ برتری برای استفاده از ورزشگاه شهدای شهرقدس در فصل بعدی این مسابقات خبر داد و اظهار کرد: چمن طبیعی ورزشگاه شهدا با بهترین کیفیت اجرایی شده و زیرساخت‌های این ورزشگاه مطابق با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال آماده‌سازی است، لذا شهرداری از حضور تیم‌های لیگ برتری در این شهر استقبال می‌کند.

همچنین میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران با تقدیر از عملکرد مجموعه مدیریت شهری قدس در ارتقای زیرساخت‌های ورزشی شهرقدس، گفت: شاهد احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی بسیار خوبی در این شهر هستیم که شهر قدس را به قطب مهم ورزشی در استان تهران و کشور تبدیل نموده است.

وی افزود: اقدامات خوبی نیز در راستای توسعه و بهسازی مجموعه ورزشی شهدا انجام شده و در حال حاضر از چمن بسیار خوبی برخوردار است که امیدواریم با اتمام عملیات عمرانی، شاهد برگزاری مسابقات لیگ برتر در این مجموعه باشیم. هیات فوتبال استان تهران نیز آماده هرگونه همکاری در جهت پیشبرد این امر می‌باشد.

شایان ذکر است، پس از این دیدار، رئیس هیات فوتبال استان تهران با حضور در مجموعه ورزشی شهدای شهرقدس از بخش‌های مختلف مجموعه بازدید به عمل آورد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0