شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۰۸:۴۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 56
  • کد خبر : ۱۳۰۴۱
شكسته شدن ۱۸ اصله درخت در پی طوفان دیروز شهرقدس
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس گفت: طوفان دیروز دوشنبه ۲۱ خرداد باعث سقوط ۱۸ اصله درخت در نقاط مختلف شهر و بوستان‌ها شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس؛ محسن همیانی اظهار داشت: روز گذشته اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی‌ از وزش باد خیلی شدید و وقوع طوفان خبر داد که در پی این اعلام تمامی نبروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

وی افزود: در این شرایط جوی سقوط بعضی اجسام از ارتفاع و سازه‌های موقت مانند داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و خطر شکستن درختان دور از انتظار نیست که در پی طوفان دیروز نیز شاهد شکسته شدن ۱۸ اصله درخت در نقاط مختلف و بوستان‌های شهر قدس بودیم. در برخی از این حوادث خسارات جزئی به خودروهای شهروندان بودیم اما خوشبختانه هیچ مصدومی به همراه نداشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس خاطرنشان کرد: پس از اعلام این حوادث به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی، همکاران آتش‌نشان با بهره‌گیری از ابزار مرتبط در محل حاضر و نسبت به جمع‌آوری درختان و شاخه‌های شکسته مبادرت نموده و مسیر تردد را باز نمودند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0