دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۹:۰۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 25
  • کد خبر : ۱۲۹۲۹
پیام مهندس شهلی، شهردار قدس به مناسبت روز شوراها
مهندس سعید شهلی، شهردار قدس با انتشار پیامی فرارسیدن نهم اردیبهشت‌ماه، روز شوراها را به نمایندگان مردم در نهاد مردمی شوراهای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس؛ متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

شوراها از مظاهر مشاركت مردمى و براى تسهیل امور مردم است.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 

 

نهم اردیبهشت، روز شوراهای اسلامی شهر و روستا که با تأسی از آیه شریفه «وَ اَمرُهُم شورىٰ بَینَهُم» تشکیل یافته و نماد عینی مردم‌سالاری دینی در ساختار حاکمیتی کشور است، رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

 

در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین گردیده است، اهمیت شوراهای اسلامی به عنوان نهادی که بستر واگذاری امور به مردم و نقش‌آفرینی مطلوب آحاد جامعه در تعیین سرنوشت خود و مشارکت در اداره امور شهر را فراهم آورده است، دوچندان می‌شود.

 

نهم اردیبهشت‌ماه، روز ملی شوراها، فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و خدمات ارزنده نمایندگان محترم مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستاها تجلیل شده و جایگاه برجسته این نهاد که هم‌اکنون در دوره ششم بالنده‌تر و مؤثرتر از گذشته به فعالیت می‌پردازند، در تحقق مردم‌سالاری تبیین و معرفی گردد.

 

اینجانب روز ملی شوراها را به همه‌ اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها علی‌الخصوص اعضای محترم شورای اسلامی شهر قدس که با وظيفه‌شناسی، تعهد و همدلی در جهت حل مشکلات و رشد و توسعه شهر تلاش می‌نمايند، تبريک و تهنيت عرض کرده و توفیق روزافزون‌ این عزیزان را در مسیر خدمت به مردم، از خداوند متعال خواستارم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0