شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۱۵:۱۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 69
  • کد خبر : ۱۲۵۸۸
در جلسه ۲۵۵ شورای اسلامی شهرقدس صورت گرفت
بررسی راهكارهای ارتقای حوزه ورزش با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان
راهکارهای توسعه و ارتقای حوزه ورزش، ساماندهی ترافیک و طرح توسعه شبکه هدایت آب‌های سطحی اهم موضوعاتی بود که در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر قدس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ جلسه ۲۵۵ پارلمان شهری قدس، روز سه‌شنبه ۷ آذرماه به ریاست سعید ششگل‌نژاد و با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار در محل پارلمان شهری برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه که حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس نیز حضور داشت، وضعیت موجود ورزش شهرستان و راهکارهای توسعه و ارتقای زیرساخت‌ها و حمایت از ورزشکاران مورد بحث و بررسی حاضرین قرار گرفت.

 

در ادامه این جلسه نیز، حجت‌الاسلام حسین اشرفی، حسین چناقچی و بهزاد لطفی در نطق‌های پیش از دستور خود مطالبی را در خصوص موضوعات مختلف حوزه مدیریت شهری مطرح کردند و شهردار قدس پاسخگوی سوالات نمایندگان مردم بود. ساماندهی ترافیک و طرح توسعه شبکه هدایت آب‌های سطحی اهم موضوعاتی بود که در این بخش مطرح شد.

 

بخش پایانی جلسه شورای اسلامی شهر نیز به بررسی لوایح ارسالی از سوی شهرداری اختصاص داشت که توسط نمایندگان مردم به رای گذاشته شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0