پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 110
  • کد خبر : ۱۱۸۴۲
حسین چناقچی، رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس:
مدیریت دولت در عرصه پیشگیری از افزایش مالیات می‌تواند چالش‌های اصناف و صنایع را كاهش دهد
مدیریت دولت در عرصه پیشگیری از افزایش مالیات می‌تواند چالش‌های اصناف و صنایع را کاهش دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان و رئیس کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهر قدس در جلسه‌ این کمیسیون که به مناسبت روز اصناف و با حضور برخی فعالان اصناف و صنایع شهر برگزار شد، گفت: مدیریت دولت در عرصه پیشگیری از افزایش مالیات می‌تواند چالش‌های اصناف و صنایع را کاهش دهد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حسین چناقچی در این جلسه ضمن تبریک روز اصناف، گفت: بنده سال‌ها افتخار خدمتگزاری برای جامعه شریف اصناف و صنعت را داشته‌ام و با مسایل و مشکلات آنها آشنا هستم و تلاش دارم تا در این کمیسیون برخی از مسایل و مشکلات اصناف و صنایع را پیگیری و مرتفع نماییم.

وی افزود: علیرغم اینکه مقام معظم رهبری سال‌های متمادی شعار سال را در راستای اهمیت تولید، صنعت و اشتغال انتخاب می‌نمایند اما شرایط در این عرصه هنوز به صورت مطلوب نیست.

چناقچی اظهار داشت: تولیدگران به جای اینکه فکر و زمان خود را برای افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات بگذارند مجبورند تا چالش‌های اداری را حل کنند.

رئیس کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهرقدس گفت: این روزها زمان تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی است و با افزایش مالیات اصناف و صنایع روزهای چالش‌برانگیزی را پشت سر می‌گذارند که امیدواریم دولت بتواند این بحران را به خوبی مدیریت نماید.

⭕️ ویترین اصلی شهرقدس اصناف و صنایع هستند

در ادامه مهندس شکریان، از هیات امنای صنایع سطح شهر با بیان اینکه ویترین اصلی شهرقدس اصناف و صنایع هستند، افزود: صنعتگران همواره در تمام برهه‌های تاریخی کشور و شهر در صف اول بودند و با کمترین مطالبه بیشترین کمک را داشته‌اند.

شکریان اظهار داشت: تنها نهادی که صنایع و اصناف می‌توانند در آن به صورت رو در رو با مسئولان دیدار و گفتگو داشته باشند همین کمیسیون است که از شورای اسلامی شهر بابت این مهم کمال تشکر را داریم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0