جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 218
  • کد خبر : ۱۰۸۵۶
پشتیبانی همه‌جانبه شهرداری قدس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰
مهندس مسعود مختاری، شهردار قدس ضمن تاکید بر تلاش نهادهای اجرایی و مشارکت مردم برای برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر انتخابات سال ۱۴۰۰، از پشتیبانی همه‌جانبه مجموعه شهرداری قدس در امور اجرایی انتخابات خبر داد.

 

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مختاری گفت: امروز چشم همه دشمنان داخل و خارج این نظام و انقلاب به برگزاری انتخابات است، چراکه از ماه‌ها قبل در صدد تخریب روحيه و ایجاد بی‌انگيزگی در مردم برای مشارکت در انتخابات نموده‌اند، همانگونه که از بدو پیروزی انقلاب با هوشیاری و بصیرت مردم همواره متحمل شکست‌های سنگینی شده‌اند، امروز نیز حماسه‌آفرینی مردم بزرگ ایران، دشمنان نظام اسلامی را ناامید خواهد کرد.

وی افزود: در همین راستا، بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، برگزاری باشکوه انتخابات، یک تکلیف بوده و تک تک مردم به نوعی در برابر آن مسئول هستند و همگان می‌بایست در ایجاد شور انتخاباتی اثر‌گذار باشند.

شهردار قدس خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری نیز همانند ادوار گذشته، پشتیبانی همه‌جانبه‌ای از برگزاری انتخابات داشته و امکانات لازم را در اختیار هیأت‌های اجرایی قرار داده است. 

مهندس مختاری در پایان ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، مردم را به شرکت در این امر مهم دعوت کرد و اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب یک رأی نیز مهم است و تاثیر آن را می‌توان در چهار سال آینده کشور مشاهده کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0