پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 143
  • کد خبر : ۱۰۴۶۸
مهندس مختاری شهردار قدس خبر داد
مشاركت فعالانه شهرداری قدس در طرح ملی "شهید سلیمانی" برای مقابله با كرونا
شهردار قدس با تاکید بر اینکه حالت تهاجمی نسبت به بحران پاندمی کرونا باید تداوم داشته باشد، از مشارکت شهرداری قدس در طرح ملی "شهید سلیمانی" خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مسعود مختاری در خصوص اقدامات پیشگیرانه به منظور قطع زنجیره شيوع ویروس کرونا، گفت: حالت تهاجمی نسبت به بحران پاندمی کرونا باید تداوم داشته باشد. در همین راستا شهرداری قدس همکاری نزدیکی با ستاد مقابله با کرونا و شبکه بهداشت در اجرای پروتکل های بهداشتی دارد.

وی به مشارکت شهرداری قدس در طرح ملی "شهید سلیمانی" اشاره کرد و بیان داشت: در این طرح که از اول آذرماه آغاز شده و جهت شناسایی مبتلایان به شکل محله محور اجرا می شود، شهرداری قدس حضوری فعالانه دارد.

مهندس مختاری با بیان اینکه شناسایی مبتلایان و همه افراد در تماس نزدیک با فرد مبتلا، جداسازی و رهگیری بیماران، تقویت فرآیند درمان و کاهش حداکثری موارد بستری در این طرح مورد توجه است، خاطرنشان کرد: کمیته های عملیاتی طرح شهید سلیمانی از میان دستگاه های اجرایی مختلف تشکیل شده است که شهرداری نیز به عنوان یکی از مجریان اصلی این طرح با تمام توان و ظرفیت خود در خدمت ستاد مبارزه با کرونا با هدف مهار این بیماری است.

شهردار قدس اظهار کرد: اجرای دستورالعمل های ابلاغی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و اقدامات اجرایی در راستای ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهر، محل اجتماعات و ساختمان های اداری شهرداری و سازمان های تابعه کما فی السابق توسط عوامل آتش نشانی باید تا نابودی کامل ویروس کرونا استمرار یابد.

وی افزود: همچنین سازمان حمل و نقل بار و مسافر می بایست نسبت به گندزدایی سطوح داخلی اتوبوس ها و تاکسی های خطوط داخلی و برون شهری، رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش در بین مسافران در ایستگاه ها و توسط رانندگان طبق روال گذشته معمول نماید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0