پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 152
  • کد خبر : ۱۰۴۵۴
شهردار قدس در جلسه هم‌اندیشی در خصوص امور ورزش و جوانان شهرستان قدس:
مدیریت شهری قدس حامی بزرگ جامعه ورزش شهرستان است
جلسه هم‌اندیشی در خصوص امور ورزش و جوانان شهرستان قدس با حضور فرماندار شهرستان، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهرقدس و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در محل دفتر فرماندار شهرستان قدس برگزار گردید.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مسعود مختاری، شهردار قدس در جلسه هم‌اندیشی در خصوص امور ورزش و جوانان شهرستان قدس که صبح امروز در محل دفتر فرماندار شهرستان قدس برگزار گردید، به وضعیت زیرساخت‌های ورزشی شهرقدس اشاره کرد و اظهار داشت: رویکرد مدیریت شهری در توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سالیان گذشته که در قالب اجرای پروژه‌هایی همچون احداث خانه تکواندو و کاراته، خانه کشتی، زمین های چمن، سالن‌های چندمنظوره، و... تحقق یافته، موجب افزایش سرانه ورزشی در شهرستان گردیده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز چندین پروژه‌ ورزشی در دست احداث می‌باشد که می‌توان به پروژه‌هایی از قبیل سالن ورزشی محمدآباد، استخر و مجموعه ورزشی واقع در بلوار شهدای اصناف، هتل ورزشی، استخر سرخه‌حصار و استخر بانوان اشاره کرد که سرانه ورزشی شهرقدس را به طور قابل توجهی ارتقا خواهند داد. توسعه زیرساخت‌ها و توزیع متوازن امکانات ورزشی در سطح شهر موجب ارتقای ورزش شهرستان گردیده که کسب عناوین مختلف در عرصه‌های ملی و بین‌المللی توسط نوجوانان و جوانان شهرقدسی از نتایج این امر می‌باشد.

 شهردار قدس با بیان اینکه مدیریت شهری قدس بزرگ‌ترین حامی ورزشکاران بوده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی، اهتمام اعضای محترم شورای شهر و شهرداری همواره حمایت و پشتیبانی از هیات‌های ورزشی فعال در سطح شهرستان بوده است.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0