پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 161
  • کد خبر : ۱۰۰۹۲
رئيس سازمان آتش نشاني و خدمات ایمنی شهرداری قدس تشریح کرد:
۸۳۵ مورد عملیات موفق امداد و نجات در ۶ ماهه نخست سال جاری
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس از اجرای ۸۳۵ مورد عملیات موفق امداد و نجات طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، محسن همیانی در تشریح عملکرد ۶ ماهه سازمان آتش نشاني شهرداری قدس عنوان کرد: حوادث به طور کلی به ۲ دسته تقسیم می شوند؛ حوادث ناشی از ایجاد حریق و حوادث ديگر که حریق نقشی در آن ندارد.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۸۳۵ مورد عملیات موفق داشتیم که از این تعداد ۵۱۹ مورد حوادث آتش سوزی است. در این مدت بیشترین عملیات های اطفای حریق مربوط به آتش سوزی باغات و زمین های کشاورزی، آتش سوزی کارگاه‌های صنعتی، آتش سوزی ضایعات و آتش سوزی وسائط نقلیه بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قدس بیان داشت: در نیمه اول امسال ۳۱۶ عملیات امداد و نجات نیز ناشی از حوادث ديگر بوده که از مهم ترین آنها می توان به آبگرفتگی معابر و اماکن، حوادث آسانسور، تصادف وسائط نقلیه، سقوط و ریزش چاه و نجات حیوانات اشاره کرد.

وی در خاتمه سخنان خود به جهت توصیه به شهروندان عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما رعایت نکات ایمنی و بازبینی وسایل گرمایشی و گازسوز حائز اهمیت است تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0