پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 340
  • کد خبر : ۷۰۷۱
شهردار قدس در نشست خبری 30 اردیبهشت ماه:
روابط عمومی، آینه تمام قد یك دستگاه برای مردم است/ سازمانی كه بدنبال شفافیت است روابط عمومی قوی تری دارند/ شفافیت راهبرد آگاهانه ما در اداره امور است
مسعود مختاری در نشست خبری خود در جمع خبر نگاران اهمیت دادن و تقویت روابط عمومی را رکن اصلی شفافیت و احترام به مخاطبان سازمان دانست.

شهردار قدس در نشست خبری 30 اردیبهشت ماه:
روابط عمومی، آینه تمام قد یک دستگاه برای مردم است/ سازمانی که بدنبال شفافیت است روابط عمومی قوی تری دارند/ شفافیت راهبرد آگاهانه ما در اداره امور است

مسعود مختاری در نشست خبری خود در جمع خبر نگاران اهمیت دادن و تقویت روابط عمومی را رکن اصلی شفافیت و احترام به مخاطبان سازمان دانست.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مسعود مختاری که در جمع اصحاب رسانه در برنامه ای که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شده بود در پاسخ به سوالی که دلیل اهمیت و تقویت روابط عمومی در سبک مدیریتی شما چیست، گفت: روابط عمومی آینه تمام قد سازمان در نگاه شهروندان است و اگر مدیری به دنبال شفافیت باشد حتما در تقویت روابط عمومی خود می کوشد.

وی افزود: تمام اتفاقاتی را که در یک سازمان در ابعاد رویدادها یا عملکرد و اقدامات حادث می شود را اگر روابط عمومی منعکس نگرداند و افکار عمومی از روند فعالیت ها آگاهی نیابند، بهره وری و اثری که باید در سطح افکار عمومی و ذهنیت شهروندان درباره خدمات ایجاد شود رضایت بخش نخواهد بود و هزینه ها مطلوبیت نهایی خود را از دست می دهند.

شهردار قدس تصریح کرد: اگر مدیری دنبال شفافیت نباشد روابط عمومی تنبل و کاهلی نیز خواهد داشت اما چون شفافیت انتخاب و راهبرد کلان ما در اجرای امور است تقویت روابط عمومی همواره در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نحوه ارتباط و اطلاع رسانی یک سازمان به شهروندان انعکاس دهنده نگرشی است که به عملکرد خود دارد سازمانی که ساعی است سعی می کند تلاش خود را به گوش مخاطبش برساند و در این راه از همه ابزار های ارتباطی نیز استفاده خواهد کرد.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0